gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var Juli här

Kategori: Allmänt

Och den började ju med regn...men är så kvavt så det blir nog åska...
Var uppe vid 6 och käkade frukost...
Körde en tur med dammsugaren..diskade ...
Sen följde sonen med och kollade upp vart jag ska jobba några veckor....har ångest...

Klippte sonen! Gjorde Falukorv & Stuvade Makaroner...och Wokgrönsaker med Thaisweetchili och soya...Jo ja vet..konstig blandning...men blev sugen och man tager vad man haver ibland...


Gjorde en Äppelpaj också...och Vaniljsås...ska mumsas lite senare...


Tur att jag får underbara barn hit i helgen som livar upp stämningen..och skingrar tankarna :)

Önskar er en härlig fredag...denna 1 juli 2011.../ Gizze

Kommentarer

  • Moa :) säger:

    Åh vad gott med äppelkaka :D Trevlig dag :D

    2011-07-01 | 19:03:48
    Bloggadress: http://clotheslover.blogg.se/
  • Jennifer säger:

    Hej!

    Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en helt VALFRI vara från Bubbleroom!! Klicka in i min blogg ( www.submit.blogg.se ) för mer information.

    2011-07-01 | 19:37:31
    Bloggadress: http://submit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: