gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ännu en dag med sol

Kategori: Allmänt

Så skönt ute..men ack vad solen är farlig..smörjde mig faktiskt i morse..men är röd nu ändå...hemma på en lunch paus...efter att ha varit några timmar på stranden!
Hade med mig Frappe....Kallt Kaffe i termosen...måste få mitt koffein men orkar inte dricka varmt i värmen...bullarna var såklart också med :)

Står sig så bra kallt när man skakar med is mjölk och liten gnutta socker bara...

Lunch idag blev Spagetti & Köttfärssås!


Ska vila lite inne   nu innan det blir stranden i eftermiddag igen!
Hoppas ni har en finfin dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: