gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fixar lördag...

Kategori: Allmänt

och ...Pingstafton!

Gjort klart faten till kalaset!
Hoppas de ska bli nöjda!


Blev endel frukt kvar, så jag la upp på fat...då kan de ställa fram det eller dekorera mat salladerna med lite :)


Nu jäser degen till Baguetterna...

Jag har kört ett varv med dammsugaren och startat en tvätt ...fått mig lite kaffe...

Nu ska bara Baguetterna fixas sen blir det dusch..och en promenad om inte regnet kommer....

Önskar alla en härlig lördag! / Gizze

Kommentarer

  • L säger:

    Ser supermumsigt ut. Tror jag bjuder in mig själv till den festen.. ;) Eller... nää får bjuda in mig själv till dig nån gång. Kramizzz

    2011-06-11 | 19:03:34
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: