gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härlig helg!

Kategori: Allmänt

Ja igår bakade jag ju brödet till festen...Sen körde jag iväg all mat! Fick ikväll höra att de var så nöjda med maten! Känns ju bra ;-)


Hade barn här igår kväll och inatt...vi hade myskväll..med korv & mos...godis & chips!
Frukost tog vi på altanen!


Sen bakade vi muffins! Som killen fick bjuda de sina på ;-)


Sonen och jag snabb lunchade....Bacon & Makaroner..och Sallad


Har klippt gräs...fikat...bytt i sängar...bytt till ny säng faktiskt...hoppas att min kropp gör ett skutt ur sängen i morgon ;-)

Fick trevligt besök ikväll....Vi satt och pratade och drack lite vin!
Tack kära vänner!

Nu ska jag läsa bloggar...sen sova..i morgon kommer dagbarnen igen!

Natti med er! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: