gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härlig måndag

Kategori: Allmänt

...men nu är jag trött...ska inte dröja förrän det är dags att sova :)

Varit i lekparken...och ute på promenad, sen lek på gården! Blev lite bad i poolen också :)
Tog mig en promenad själv efter jobbet..och sen plockat tvätt och försökt plocka ordning på allt....

Lunch idag blev Fiskpinnar & Färskpotatis till sonens stora förstjusning :) Han är inte van att få mycke snabbmat..haha


Efter jobbet tog sonen och jag en Mcflurry med daim och satte oss nere vid gästhamnen!


Ikväll blev det Hamburgare (lite väl ofta nu...) sonen tog Maxbröd & jag rostad Barkis :)


Mätt och trött efter en bra dag! Hoppas solen vill skina på oss i morgon också! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: