gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härliga söndag...

Kategori: Allmänt

Faktiskt fått lite gjort idag ;)
Behöver få lite ordning....
Har suttit i solen en kort stund nu och tagit en kopp kaffe!
Lunch idag gick snabbt...
Lax i små bitar..peppar, flingsalt, pressad citron och en skvätt grädde..Pasta till :) Så Gott!!!


Nu ska jag snart sätta mig i  bilen och åka på Teater =)
Hoppas det är sevärt...är bjuden och det är sällan man är på något...

Men ikväll får man nog passa på att sitta ute, ska visst bli regn några dar igen...behövs säkert, men synd om alla barn & ungdomar som tar examen & student...

Ha en härlig söndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: