gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helg!

Kategori: Allmänt

Hade en toppendag med barnen igår!

På kvällen var det After Beach på Harry´s ...med  Dirty Petes! Så bra!

Vi åt och drack gott...(men min mat är godare)

Jag tog grillspett!

Idag har jag tagit en promenad och sen suttit en stund i solen!

Lunch...Hamburgare i Rostat Bröd, Sallad Tomat Gurka & Dressing :)


Hoppas ni har en bra dag! Det har jag! / Gizze

Kommentarer

  • L säger:

    Saknar dig åxå. Hade gärna varit med. Vi åt gott på big street i rättvik. Lammracks åt jag. Supergott!!

    Kram

    2011-06-03 | 08:41:36
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/
  • walla säger:

    Usch å fy attans va dålig jag är på att vara här inne. Förlåt. Men nu är jag här och hahahahhahahahha visst är det så. jag äter sällan ute om man inte gör något speciellt för maten är alltid godare hemma hahaha. Va kul att lyssna på dom, kan tänka mig att hon låter ÄNNU bättre än vad hon gjorde innan då hon fått så mycket beröm och proffshjälp i Americanoland. Coolt!! puss och kram

    2011-06-03 | 18:15:45

Kommentera inlägget här: