gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helgen går snabbt...

Kategori: Allmänt

Som vanligt går helgerna snabbt...

Midsommaraftonen satte jag en deg- kalljäst Bröd som stod i kylen över natten!
Gräddades så vi fick Varmt Bröd till frukosten igår :) Gott!


Vi åt lite sill & potâter igår också :)


Satt oss ute i solen med lite Rosé & Jordgubbs Cheesecake med Fruktsallad på Färska Jordgubbar- Honungsmelon & Nektarin :)


På kvällen blev det Grillspett..Sallad & Bröd :)


Idag har det blivit två promenader....Lunch blev "Bondomelett" med Potatis, Chorizo, Salladslök, Tomat & Ost! Gott!


Har varit iväg och firat en 65 åring :)

Fick Kaffe- Kakor Bullar & God Tårta... :)


Så mumsigt!

Har nu diskat....och plockat lite tvätt....ikväll åt vi Fiberhavregrynsgröt!

Har jordens hvdvrk och ryggont....så nu tar jag soffläge.......
Önskar er en skön kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Åh det såg gott ut. Själv ligger jag helt utslagen i soffan efter maten och all upp-packning och spring i trappan. Så nu vilar jag lite. Imorgon blir det fortsatt fix och även en tur till frissan. Barnen ska till Leksands sommarland imorgon med mina föräldrar och ett helt gäng till. Saknar dig. Kom hit och fika vet jag.

    2011-06-26 | 21:13:08

Kommentera inlägget här: