gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helkväll

Kategori: Allmänt

Ja det blev en helkväll med goa vänner!

Vi åt & drack och tjattrade och skrattade :)

Jag hade gjort Baguettebröd med Vitlökspeppar , Basilika & Flingsalt


Souvlakispett- denna gång på fläskytterfilé = kotlett..funkade bra då det legat i marinad hela dagen..men fläskfilé är bättre :)


Heltstekt Färskpotatis med Dill, Flingsalt & Peppar Smör & Olja :)


Tzatziki.......& Grönsallad med Feta, Tomatsallad :)


Blev såklart Kaffe & Brownie med Ganache också :)



Underbar kväll...regnet smattrade det sista men vad gör väl det...Kommer sakna er :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tog tydligen sovmorgon så jag har precis druckit ur kaffet och ska komma i ordning! Ska inte bli mycket gjort här..mulet är det ute får bli en promenad senare om inte det hällregnar...

Önskar er en skön söndag! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    hej vännen!



    Ja, jag brukar kunna somna om när Micke drar på måndagsmorgonen men inte idag :( Pigg som en mört så det vart tv å plugg å motion. Känner på mig att jag kommer få ett rejält bakslag sen med tanke på alla timmarna som gick förlorad av sömnen. Jag blir skitsuuuur när jag inte sover. Min vecka framför mig, allt jag måste göra innan jag kommer upp är LÅNG!!! Stort slutprov i morgon å andra inlämningar i en ny kurs. Jag biter i det sura äpplet och KÖR PÅ I HUNDRATJUGO!!

    Kramen å hej



    är du hemma i midsommar?

    2011-06-20 | 11:08:35

Kommentera inlägget här: