gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttbullar & Stuvade Makaroner

Kategori: Allmänt

Glömde blogga igår....

Åt Sill & Färskpotatis till lunch..sonen fick Fiskpinnar & Färskpotatis!


Idag har jag kört iväg lite skräp till Östby ....

Lunch idag Köttbullar & Stuvade Makaroner!


I Köttbullarna hade jag:

Blandfärs-ägg-ströbröd-vatten-salt-peppar-Viltkrydda-Provencekrydda och Troccomare Örtsalt..Så goda :)


Varit och fikat med min goa vän som flyttar från stan...känns så sorgligt....

Ikväll blir det Vinafton med en go vän :)

Önskar er alla en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: