gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lasagne!

Kategori: Allmänt

Haft en bra dag idag också!

Idag blev det Lasagne..och det räcker till morgondagen också!



Brukar alltid vara ännu godare dagen efter ;-)
Fått mig fika....
och ordnat en studentpresent....hoppas hon blir glad ;-)

Handlat lite....sen ....plockat dagens skörd med sniglar (fast skulle kunna hålla på tills det blir mörkt..tar aldrig slut) Drygt 150...måste köpa snigelmedel snart...vill inte halka omkring i geggamojjan ju ;-/

Nu ska jag inta soffläge! Har faktiskt hyrt mig en film! Änglagård- Tredje gången gillt!

Önskar er en skön kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: