gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Midsommar...med regn och hagel

Kategori: Allmänt

Satt på altanen och åt lite lätt Midsommar lunch! ( Värmarna på )

(Sonen frågade efter Janssons Frestelse...hade jag inte haft en tanke på då jag inte trott at sonen skulle luncha med oss...men en Jansson kan vi ta en annan dag...)
Smakade bra....

Gubbarna åt vi inne lite senare...


Sen har jag kört iväg sonen på Midsommarfirande...på vägen tillbaks fick jag stanna- för jag såg inte ett dugg- Hagel och sen Vräkte Regnet ner...
Nu vill vi inte ha mer :)


I morgon vill jag ha SOL

Har faktiskt tänt en brasa...är så rått men nu börjar här bli skönt!

Här blir det filmkväll och lugna gatan.... :)....Nej nu regnar det igen...ja se den svenska sommarn....

Hoppas ni har en mysig dag i alla fall! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: