gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Regn & Sol

Kategori: Allmänt

Ja idag har varit både regn & sol....

Lunch blev Stekt korv Stekt Färskpotatis & Stekt Ägg...Rödbetor till förstås!



Bakade en kaka...En typ Tigerkaka....med Citron & Kakao! För vi fick trevligt fika besök!



Tog mig en promenad....och körde ett varv med dammsugaren!

Ikväll åt vi Varma Mackor!

Skinka, Senap, Tomat, Ost & Oregano Mums!

Gräsklipparen är trasig...inte kul....finns det någon som har en bra billig över?

Nu får jag besök! Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    såg gott ut.

    och tack kära vän för en mysig fika stund.

    även om jag var lite seg och trött.

    men det gör vi om. kraam

    2011-06-14 | 21:49:34
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: