gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Skolavslutning!

Kategori: Allmänt

En härlig dag med dagbarnen och besök av kära mor!
Vi har firat sonen..som nu fick sommarlov...Han kom hem en snabbtur med några kompisar innan de drog på fest och vi gottade oss med Knäckpaj, Grädde, Glass & Färska Jordgubbar =)



Regnet har ju vräkt ner emellanåt och åskat har det också gjort...hoppas slippa mer i natt i alla fall!
Till lunch åt vi Pannkakor ;-) Är ju en klar favorit hos de flesta barn ;-)
Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla om det finns nån film på dumburken att vila ögonen till..Vet inte om jag måste hämta ungdomar i natt....
Ha en fin kväll! I morgon är det fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: