gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommar

Kategori: Allmänt

Ja nu är sommaren här! 28 grader igår....idag 24.5 hittills :)

Igår var jag till en god vän och fick mig Gizzetårta! Gott!


Lunch blev Pulversoppa....

Vi blev bjudna på god mat på kvällen! Grillad Lammstek, Färskpotatis, sallad och god sås! Vin till detta!


Idag har vi varit på stranden..sonen badade...men jag väntar =)

Lunch idag...Omelett & Sallad!

Blir grillat ikväll också! Sonen håller precis på att fixa en marinad till fläskfilén

Nu ska jag lägga mig i solen en stund! Ha det gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: