gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Student fredag

Kategori: Allmänt

Ja så var det fredag igen!

Blev inget bloggande igår....vi åt Lasagne...var i lekparken och sen badade barnen i poolen!

Bakade Brownie med Ganache igen :) Inte så snygga som sist men ack så goda...



Idag blev det Pannkakor...nu sover mina två dagbarn så sött!


I eftermiddag blir det att fira en Student! Därefter blir det Vinkväll med Kex & Ost med god vän :)

Önskar er alla en härlig fredag...och hoppas att det slutar regna så alla slipper bli blöta i sina fina kläder! / Gizze

Kommentarer

  • L säger:

    här är jag tröttare än tröttast. Att bli så glad gör även att man blir utmattad senare. vi ses snart. Kramar i massor.

    2011-06-17 | 20:05:53
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: