gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Årets första grillning

Kategori: Allmänt

Ja igår fredag tog jag mig en tur till en o vän och fick fika ute igen!
Kaffe & Kladdmuffins =)


Till lunch åt vi rester av Pastitio och sallad =)

Kvällen bortbjudna på Grillning! Smakade så bra! Drack Gin & Tonic i väntan på Köttet!

Ryggbiff...Smoky...Potatis Gratäng, Sås, Sallad & Vitlöksbröd =)


Tackar för god mat och trevlig kväll =)

Nu har vi mumsat frukost, jag ska fixa lite och sen se till att komma ut i solen..kallt ute men våren Är på väg!

Önskar er en fin lördag! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Åhh det såg gott ut. Vi får grilla snart här hemma också. Men idag hade vi fullt upp ändå. :)

    Kram <3

    2011-03-26 | 20:59:46

Kommentera inlägget här: