gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag!

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen!
Gick upp med tuppen...städat lite..bakat ett Oscars Långpannebröd...




och en Kladdkaka...


Åkte till en god vän med en varsin kak bit och en bit av brödet! Fikat och tjatat lite!

Nu blir det lunch fix...enkelt- Blodpudding & Bacon...och Lingon förstås!

Får bli något annat gott till kvällen!
Sen ska jag ta en promenad i solen!
Ha en fin fredag! / Gizze

Kommentarer

  • anje säger:

    blodpudding är underskattat, så gott! dock använder jag det mest till hundgodis, perfekt att torka i ugnen! : )



    hoppas du får en fin fredag, vädret är ju bra iaf! en bra början på helgen med andra ord!



    kram på dej gizze!

    2011-03-11 | 12:59:57
    Bloggadress: http://hemmahostroll.blogg.se/
  • Madeleine säger:



    vi åt blodpudding med fläsk under veckan.. mums..

    Var längesedan jag hade lust att baka något alls nu... Ha en trevlig kväll..

    2011-03-12 | 20:35:28
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Camilla säger:

    Åh det brödet såg smarrigt ut!



    Vi mår ganska bra, tack som frågar.

    Hoppas ni oxå mår bra.

    Kram Camilla

    2011-03-12 | 22:24:37
    Bloggadress: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: