gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärssås & Spagetti...igen

Kategori: Allmänt

Ja det blev Köttfärssås & Spagetti idag igen...
Lite tråkigt..men smakade bra i alla fall ;-)


Snöar gör det....usch vill ha vår värme NU!

Fikat har vi gjort...för mig blev det årets andra ...och troligen sista Semla...en ICA Semla med grädden blandad med mandelmassan..sonen tog en Vanilj Semla...Den gillade han (men då kan man ju lika gärna äta Vaniljbulle)


Nu ska jag snart åka och hämta två småkillar och mysa lite...

Ha en fin dag...i morgon är det freeeda! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Klassiskt gott med köttfärssås. Eller karbonadedeigsaus som det heter på norska.

    Idag är jag glad! Varit en jobbig dag på jobbet på ett sätt men samtidigt så blev det bra och sen fick jag en god nyhet. Så jag ler, och ler, och ler. Kraaaaaaaaaaaamar i massor <3

    2011-03-10 | 18:01:14

Kommentera inlägget här: