gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lördagsmys & Söndagsfix

Kategori: Allmänt

Ja lördagskvällen blev tv & pizza - skönt att slippa disk=)


Idag har vi fixat här hemma, rensat och ska köra iväg med en massa bråte som bara ligger....förstår inte hur mycket grejer det kan bli...
Nu är bilen helt fylld, så i morgon blir det tippen =)

Lunch idag: Lax!!! Så gott... Kokt Potatis, Morötter & Dill Hollandaise till! (Såsen skar sig, men smakade okej i alla fall!)

Njuter varje gång jag äter Lax! Nyttigt är det ju också =)

Hade tänkt ta en promenad men det blåser så och det är snö i luften...så jag hoppar det idag.
Slappar istället! Hoppas ni har en fin söndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: