gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Snart är det helg!

Kategori: Allmänt

Så var det torsdag.....har varit så fint ute...tagit två promenader!
Den första var skön, men den andra kall...blåser snålt...ska tydligen komma snö...snö...snö...jag vill inte :(

Fixat lite här hemma och lunchen idag blev Råstekt Potatis, Bacon & Ägg....Gôtt!

Mumsigt fett & gott ;-)

Önskar er en skön kväll! Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:



    Ja det ska visst ramla ner nått under helgen..



    Vinden har inte varit varm alls idag..Men solens strålar har visat lite förståelse för våra vårkänslor i alla fall..

    Ha det gött.

    2011-03-17 | 19:34:20
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    fredaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!! Och nu jästringens är det nära. Men jag tar det lugnt ...not!! Igår vart jag så nervös så jag var arg. Hade behövt massa kakor så idag ska jag lätt bunkra upp med kakor så jag klarar hela helgen :)



    Bacon!! GOTT!!

    kramen

    2011-03-18 | 09:40:23
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: