gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fikadag....

Kategori: Allmänt

Vaknade och solen sken! Då blir man så glad!
Åt frukost med sonen...

Fick trevligt fika besök...Blev Brownie med Ganache och Vaniljglass till....och stora muggen kaffe förstås =)


Åkte iväg....på en tur....blev bjuden på goda Våfflor  & Kaffe =)


Nästa stopp...Kaffe på trappa i solen.... =) Skönt!

Tack Alla goa....som förgyllt min dag =)

När jag kom hem blev det en 45 minuters promenad sen var det läge att göra lite mat!

Det blev Fetaost fyllda Färsbiffar...( ..ägg, havsörtsalt, vitlökspeppar, oregano & basilika )
Bulgur & Sallad till! Gott!



Sen blev det en cykeltur..då blev jag så tät...mycket i luften nu..råkade få med mig en liten påse smågodis hem...men det var 10 dagaar sen sist!

Nu sitter jag och läser bloggar behövde vara inne en stund...annars vill jag knappt in när vädret är så härligt =)

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: