gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Härlig dag

Kategori: Allmänt

Haft en mycket bra måndag!

Tog en promenad i morse..klarade mig undan regnet =)

Fixade lite här hemma...

Gjorde Falukorv & Stuvade Makaroner

(Den stora frågan - Vart är Grönsakerna....)

Tog oss en tur och hälsade på goda vänner och deras underbara barn..Så mysigt! Måste bli oftare!


När vi kom hem tog jag fram gräsklipparen och fick gräset klippt! Skönt att ha det gjort...för den här veckan!

Nu har jag mumsat mackor & thé och ska slänga mig i soffan....

Hoppas ni haft en fin fin måndag! / Gizze

Kommentarer

  • 4-barnsmorsan från himmelohelvete säger:

    gud va gött med stuvade makaroner o korv!! får kanske bli lördagsmaten här det=)



    Gräset behövs klippas här med..trååååkigt!



    ha en gonatt nu=)



    kram

    2011-05-16 | 21:06:21
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här: