gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta Carbonara

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag!

Marknad och Cruising i stan!  Verkligen tur med vädret =)

Min frukost på altanen idag...

Kaffe- Juice- Yoghurt- Croissant Gott det =)


Sen gick jag iväg och kollade Cruisingen!
Pratade med folk och drack kaffe...tack  för kaffet =)

Handlade inget på marknaden...spar mig till Höst Mârten !

Lunch snabbt och lätt...Pasta Carbonara och gårdagens Sallad...


Nu ska jag sätta mig i solen innan det är dags för en promenad....tror jag ska baka nåt gott sen också =)

Ha en härlig dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: