gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pizza

Kategori: Allmänt

Härlig dag..trots mulen eftermiddagskväll med regn...
Började dagen med en rejäl Frukost!

Juice- Kaffe- Varma Frallor &Ägg

Solen sken in så skönt, hade gärna suttit ute, men det var lite för kallt...

Tog mig sen en promenad!
Förmiddags kaffe i solen...med en Brownie med ljus Ganache
Jo- den smakade bra, men den mörka är klart godare =)
(hittar ej fotot...inte ens i papperskorgen...)

Lunch..rester från gårdagen...

Fick fika besök! Kul att ses igen =)

Gjorde en Pizzadeg...så nu har vi mumsat Hemgjord Pizza
Kokade en Tomatsås...
Hade på :
Prästost
Mozzarellaost
Färska Champinjoner
Salami
Färsk Basilika

Tog bara en Sallad på Isberg, tomat, vinäger, olja, provence krydda till!

Nu ska jag ta soffläge snart...bara köra en tur med dammsugaren först!

Ha en fin söndagskväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: