gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sill & Färskpotatis

Kategori: Allmänt

Mumsade frukost med sonen - som jag sen körde till buss mot Liseberg!
Hoppas de inte får för mycket regn på sig....Men de kanske inte känner det när det har kul....

Jag har handlat...och handlat igen...suttit på trappen och druckit kaffe i solen!

Tagit en promenad...

Lunchat.. Sill & Svensk Färskpotatis...Mmmmmm  =)



*******************************************************************
Nu ska jag iväg en sväng...sen får jag nog bjuda bort mig på kaffe - så jag håller mig vaken till midnatt då sonen ska hämtas... =)

Hoppas ni har en fin dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: