gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilken härlig dag!

Kategori: Allmänt

Sommaren kom idag- på riktigt..26.5 grad....
Helt underbart...lär ju bli åska, men hoppas det är snabbt över för i morgon blir det en liten utflykt :)

Idag blev det promenad ...fika...lunchfix...

Blev bara Pastasallad till lunch...passade bra i värmen, och så var det vad sonen vill ha med i morgon...men då fylls den på med ost och ev salami ;)


Gjorde även Provencalska Fiskbiffar idag..som ska ätas i morgon...då kokar jag bara potatis....


Eftersom jag har smått i huset så blev det Pannkakor till kvällsmat!

Nu ska jag läsa bloggar en stund för de små är i säng...sen får det bli en film!

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: