gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilken måndag alltså

Kategori: Allmänt

Blev besviken när jag vaknade och såg vädret...helt mulet...Vart är Solen?....Gick in på yr.no och kollade..solen skulle skina från 8-12 sen skulle det vara sisådär hela veckan...och regn på lördag...Detta gillas Inte då vi har Marknad i stan...
MEN...så klockan 12 var himlen helt Blå....och vilken värme sen!!!

Njuter i fulla drag och hoppas det håller i sig Hela veckan...eller i alla fall fint till helgen =)

Var iväg och fick mig kaffe och pratstund hos god vän! Tog med och bjöd på mina Brownies med Ganache!


Sen kom kära mor på besök...vi tog en promenad innan lunchen och en efter... =)

Lunch idag!

Stekt Panerad Torsk (Cornflakes & Ströbröd, Havsörtsalt, Vitlökspeppar, och Provence krydda)
Kokta Morötter, Potatis & Cremefraichesås

Smakade bra!

Nu får det bli soffan snart tror jag! Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: