gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

........

Kategori: Allmänt

Har känt mig hängig flera dagar men kämpar på...Igår åt vi Hamburgare med Bröd och Potatisklyftor i ugn för mig och barnen och sonen valde Vitlökskroketter :) Barnen var helnöjda!


Skulle ha varit på möte igår, men efter tio timmars dag var det soffan som gällde...

Idag blev det Resterna av Bacon & Champinjonröran + Stekt Korv & Pasta till lunch!


Fick även fikabesök på förmiddan....tack!




Ja vad ska man säga...jobbar med panodil som min ständige följeslagare...och vad får man för det...jo bara skit....ord betyder ingenting, så är det. Har varit irriterad och riktigt förbannad...men det blir jag inte friskare av, så nu blir det soffan med täcket..... / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    Åh du har så rätt jag är bara så emot allt sådant. har man umgåtts intensivt under en period och sen inte kan säga hej knappt. ja då vet jag tusan inte vad det är.

    men men dom flesta jag träffat är ju inte så som tur är. hehe.

    Mysigt med paket inslagning åker du nånstans någongång och vill ha sällskap så följer jag gärna med om du ska på klapp jakt tex.

    här har vi också vart sjuka, har lite nattlig hosta kvar bara men annars oki.

    vi måste ju ses snart.

    Jag läste precis på fb om något som inte verkade bra.

    Trist med sådan behandling när man inte förtjänar det. ingen ska någonsin behöva känna sig så.

    men vi får ta en fika och chic chatta lite kraaaam

    2011-12-02 | 21:30:31
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    yes jag är kvar hela nästa vecka sen åker jag hem för röntgen av rygg mm.

    oki doki då vet jag men vi hörs av.

    Förjäkligt att det ska vara så du får berätta sen vad som hänt - antar attdet handlar om jobb. kraam

    2011-12-02 | 22:22:00
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: