gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kex & Ost och annat gott...

Kategori: Allmänt

Igår kväll blev det Kex & Ost och lite vin...vi kollade film och hade det mysigt!


I morse var jag iväg till min goa vän och Kaffade =)

Tack för en trevlig stund!

Lunch idag blev rester och lite grönt...sonen och jag som åt...hade inga barn förrän i eftermiddag...


Fick reda på idag att jag blir fortsatt anställd efter nyår! Känns skönt!

Tog mig en promenad och gick och "hjälpte tomten" ....skönt att få lite sånt gjort!
Hittade även en jacka....ska prova den igen här hemma och känna efter så den blir bra :)

Nu är det snart Robinson Final....och här blir det Räkor & Vitlöksbaguette =)
Brasan är tänd och jag ska slå in klappar....
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: