gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lussekatter

Kategori: Allmänt

Haft en bra dag idag..trots ond kropp...
Vaknade av telefonen i natt...störande...hade svårt att somna om, men sov sen till nio...Skönt!
Långfrukost vid soffan..med ägg och julskinks macka..stora muggen kaffe förstås!

Fått mig två promenader! Fick besök av 3 guldkorn...mysigt :)

Lunchar gott med sonen...Kyckling i Alpnaerings kycklingkrydda, Vitlökpeppar & Flingsalt, grädde och soltorkade tomater..Mmmmm
Klyftpotatis och sallad till :)



Fick för mig att baka...blev Lussekatter..godkända av sonen, själv ar jag inte smakat ännu :) Men en kopp Glögg med skållad mandel och russin och en pepparkaka fick det bli till baket...och julmusik såklart :)


Dammsugaren har gått ett varv, i morgon ska moppen fram..orkade inte det nu...
Så nu blir det soffan.....
Ikväll blir det Så mycke bättre :)

Ps fick mig inget smågodis igår kväll...det blev en apelsin och en clementin istället...har inte köpt nåt idag heller...känner mig nöjd ändå :)


Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: