gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mysig dag...

Kategori: Allmänt

Haft en mysig dag med barnen!
Tog mig ut på en promenad i morse innan de kom...
Vi har lekt både ute och inne och sett hur granen kom på plats på torget (vilken gran då...sned..och liten...)
Men fint med alla girlanger ..snart lyses hela stan upp!

Lunch idag blev Varmkorv, Potatis Morötter och Senapssås! Gott!


Tog mig en promenad när barnen gick hem också...köpte en julklapp och spanade in en annan =)

Nu har jag kaffat vid datorn...ska snart ta soffläge...
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    SENAPSSÅS!!! gud va gott!



    Jag kunde verkligen inte hålla mig, advetsljusstakarna är uppe, det är så vackert!!! Jag behövde det, vart en jobbig pluggperiod :((



    Hoppas du mår bra, kramar!!

    2011-11-21 | 19:38:45

Kommentera inlägget här: