gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pepparkaks bakande barn...

Kategori: Allmänt

Idag har här varit pepparkaks bakande mest hela dagen...både med dagbarn, sonen och mina helgbarn....så härligt att se dom ....häftigast var ju att "måla" kakorna och sätta "godisar" på dom :)


Lunch idag var Fläskpannkaka...gott!

Mellis blev fil & flingor..sen fikade vi på pepparkakorna...och lite annat gott när jag fick besök!
Disken är borta och sängen nybäddad..bara en tvätt som ska hängas! Sen blir det soffläge...
Barn på ingång halv sju i morgon bitti....:)

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    tack ush har inte alls tid att vara sjuk, förbaskat när hela huvudet spränger, som att det inte räcker att micke är väldigt sjuk och dennis hostig.

    trött på detta nu.

    mysiga peppis bilder.

    Hoppas du har en fin dag kraam

    2011-11-25 | 13:15:02
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: