gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solen skiner på oss

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag alltså.....
Solen skiner....det var ett tag sen..men det har ju varit skönt ute med värmen...idag är det lite kyligare men härlig luft!

Äter gör vi....varje dag =)

Bakade ett bröd igen...så gott :)




Kvällsmys...med mitt grova bröd- med ägg och skinka och en kopp thé

Dagens lunch...Provencalska Fiskbiffar (fisk som sonen fiskat) Creme Fraiche sås ..Blomkål och Potatis =) Sonen kom hem från praktiken och åt med mig!


Lite efterrätt....Björnbär- Hallon- Blåbär och Grädde =)

Nu ska jag gå till Optikern....får väl se hur jag ser....hmmm...
Efter det blir det promenad igen och sen får jag kaffe besök!

Ha en fin dag i solen! / Gizze

Kommentarer

  • kristina säger:

    Tack! Åh låter gott med ett glasrött. Skönt du slapp nya glasögon. Ha en fin kväll Kraam Kraam

    2011-11-09 | 16:21:00
    Bloggadress: http://hurtankervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: