gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tiden springer...

Kategori: Allmänt

Haft en bra helg!
Var iväg på liten vinafton på lördagen...tack för en trevlig kväll!


Söndagen blev det en tur till kära mor och till mina goa barndomsvänner! Alltid lika kul att träffas! Fick äntligen se den lilla söta prinsessan =) Så fin och go- och så små dom är...tänk va fort man glömmer...
Fikade hos en av mina vänner...och då kunde jag inte motstå....Blåbärspajen ...så det blev en liten bit- så god!
Den var gjord med Digestive, Havregryn, socker och smör...sån ska jag göra och bjuda på när jag får besök frampå =)

Var även på en liten shoppingtur och hjälpte tomten =)

Kvällen spenderades vid tv soffan och med Alfapet! Mysigt!

Idag har jag inskolat barn! Kul! Sen lunchade jag med sonen...konstig lunch...Fisk i tomatsås kokt blomkål och broccoli till...lite pasta också!

Har fått mig två promenader och fått hem lite mat...

Ikväll har jag varit på personalmöte...och kollat lite på tv med en kopp thé :)

Nu ska jag läsa bloggar..sen blir det sängen...halv sju kommer barnen så det är bäst att sova :)
Hoppas ni har det bra..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: