gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brrrrrr.....

Kategori: Allmänt

Kallt ju....så rått men orkar inte tända nån brasa så det får bli tända ljus och täcket i soffan ikväll =)

Jo det blev allt Hemgjord Pizza & Pizzasallad i söndags.... Mums!

Igår åt jag Blodpudding & Lingonsylt!

Mellis (hoppas jag kan låta bli för mycke sött om jag får mellanmål hmmmm)


Idag blev det Varmkorv & Mos


...och Mellis =)


Bakade Pizzabullar..kan va gott att ha som Mellanmål till barnen!

Tänk vad härligt det är att ha händerna i en deg.....dega....haha


Hade Vetemjöl & Fiberhavregryn i degen...+ jäst salt mjölk och smör
Mellan blev det bara ketchup, oregano basilika & riven ost...så goa =)
Nyttigare än vanliga bullar i alla fall =)

Nej nu ska jag läsa bloggar sen blir det tv soffan....
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    jättefina bullar!!! :D

    2011-10-26 | 15:40:05
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    hehe jag tycker nog inte min är så tokig heller.

    men jag menar köttet dom trätt på en pinne är ju faktist inte svårt att göra.

    men ibland är det skönt att komma ut och äta, brukar unna mig det ibland.

    oj nu är det dags att sova snart upp kl 7 och sen förskolan. hehe kram min vän.

    2011-10-28 | 00:45:36
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: