gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Freeeda....

Kategori: Allmänt

Fredag igen...

Vi har varit på promenad, i lekpark, lekt på gården och inne!
Lunch idag:

Falukorv & Stuvade Makaroner!


Varit och fått mig kaffe....
Passade på att hämta upp sonen!

Fått mig kaffe igen...och en massa kramar! Skönt att vara saknad! För jag saknar snabbt...

Gjort ett besök hos en gammal go tant! Hade med mig kakor och det blev en pratstund!

Hemmavid...ett glas rött ochh en go sallad...pratstund med min goa son, innan han drog ut med kompisar...


Lite mer rött till Skavlan...sen somnade jag i soffan..nu sitter jag här vid datorn och ska läsa bloggar innan jag ska sova..

Fredagar går snabbt...../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: