gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kakbak

Kategori: Allmänt

Haft en härlig dag!
Barnen är så mysiga...
Vi har varit ute och lekt och klarat oss från regn!
Lunch idag blev pannkakor...ingen bild...men tror jag lagt in nog många bilder på alla sorters pannkakor =)

Jag har fått mig en promenad och kaffe hos go vän!

Fick plötsligt lust att baka! Inte så ovanligt..men idag blev det Småkakor!


En sorts Havrekakor..en vanlig Mördegskaka, med marsanpulver...och Bregottkakor, med chilichoklad & flingsalt!

De smakade bra....och ja - käre vän du långt nere i södern- jag sparar till du kommer på Kaffekakorskvallerbesök..(ifall ja inte hinner baka så mycke då)

Dammsugaren har fått göra ett varv....och nu blir det soffan och tv för min del!
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :D :D :D :D tror minsann att jag ska ta med något själv, något som man inte förstå hur gott det är förrän man smakat! RITZ SMÖRBULLAR! Dom är så himmelska så det är löjligt. En bulle är aldrig okej efter att man smakat deras bulle.

    Fredagskramen!

    2011-10-07 | 12:14:09

Kommentera inlägget här: