gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Min lördag

Kategori: Allmänt

Vaknade strax före åtta...fixade frukost, sonen vaknade också till så jag fick sällskap!

Tvättade en maskin...hmm...tog sin tid, maskinen håller på att paja, bara att inse :(

Kära mor kom på besök! Hon lunchade med oss! Idag blev det :

Sandskädda Rullader..Sås..Gôtt Mos..Grön Sparris & lite sallad =)



Mor fick med sig en matlåda hem!

Vi hann med att ta oss två promenader och fika lite också!

Efter det fick jag besök av superkillar! Så lyckliga över alla leksaker de inte sett här förut =)

Sonen ute på vift...så jag satte mig vid brasan...med lite kex & ost..och lite smågodis..hällde upp ett glas vin, men det lockade inte :(  kände mig inte pigg, så ja la mig och halvsov...får verkligen inte bli sjuk nu...kanske var att det blev för varmt av brasan jag tänt  =)

Nej nu läsa bloggar och sen se om man kan få se nåt stjärnfall ikväll!
Ha det gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: