gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solig höstdag

Kategori: Allmänt

Fint ute idag, riktigt skönt ute på förmiddagen, skönt när man inte behöver ta på vantarna =)  men nu har det börjat blåsa igen....

Idag blev här Köttfärssås & Spagetti...kokta morötter och majs till...



Fått mig en promenad, tänkte allt ta en tur till innan jag ska åka och handla lite....

Igår var jag och fick mig en snabbfika hos go vän! Fick gott Kaffe och lyxig Chokladmousse Tårta! Så god =)

(Mandelmassabotten, med kakao och apelsin...och chokladmousse över ....Mmmmm)

Ikväll blir det att luta sig tillbaka i soffan...men först lite tvätt mm ....

Ha det gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: