gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsdag och Pannkakor

Kategori: Allmänt

Har visst glömt av att blogga idag....nu är jag så trött så kort får det bli...
Varit ute mest hela dagen!
Skönt..men ett höst/vinter tecken är nariga händer...haha och jag som skryter så om att jag inte behöver smörja när jag spritar händerna så ofta- men får väl ta på vantarna..kan ju göra det bättre =)

Idag Pannkakor!


Har en lycklig son - han har köpt bil! Kul för honom!  ( Måste betyda att jag har privat chaufför )
Har kollat Robinsson och tryckt i mig chips inte nyttigt, men gott =)

Nu blir det snart natt..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: