gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Höst

Kategori: Allmänt

Igår blev det Rotmos & Fläskkorv till lunch! Gott...fast egentligen ska det ju vara Fläsklägg...

Det var ju Kanelbullens dag också...så bullar fick det bli =)


På kvällen tog vi varm kakao och smörgås..framför tv:n ..ett tecken på att det är höst....

Idag blev det Tortellini med Tomat, Basilika, Grädde och en massa Vitlök =) Mums =)

Sen var jag och fick god fika hos god vän...lika trevligt som alltid!
Hon hade gjort en Fransk Chokladtårta....Mmmmmmm


Jag har fått jobb! Året ut! Känns skönt!

Nu ska det snart bli soffläge!Ha en fin kväll! / Gizze


Kommentarer

  • Walla säger:

    Har du fått jobb!!!! Året ut!!!! Hurra!!!! Vad glad jag blir :)))

    2011-10-05 | 23:28:29

Kommentera inlägget här: