gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bakat

Kategori: Allmänt

Ja idag har jag bakat....Bullar & Matbröd - Sirapskakor och en Äppelkaka!



Hunnit med två promenader!
Haft två fika besök!
Diskat...dammsugit ..tvättat ...handlat...

Gårdagens snabba....Kycklingfilé Tomater & Feta..

Idag bara Omelett....


Ikväll får jag besök...Det blir Mamma Mia kväll :)
Tror jag sett den minst tio gånger...men älskar den :)

Hoppas er dag varit bra! Det har min!
Nu ska en massa ljus tändas...idag behövs dock ingen brasa...inte som det känns nu i alla fall :)

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    kolakakor är det bästa jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!! By the way.... höstlovet är vi i säfffle :))

    2011-09-08 | 23:31:45
  • Kristina säger:

    Hej!



    Ja jag hoppas verkligen du kommer förbi nästa gång du är i byn, vore trevligt det! :) Gott med nybakta bullar. Får nog ställa mig och baka någon dag, har inte gjort det sedan gymnasiet, bullar alltså...:) Ha en fin Lördag och resterande helg gumman!

    kram

    2011-09-10 | 11:19:02
    Bloggadress: http://hurtankervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: