gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Barn i huset- Skördefest- Lek- Promenader

Kategori: Allmänt

Ja i helgen har jag barn i huset..vi har haft så mysigt!
Innan jag hämtade dom tog jag  frukost vid tv:n i lugn & ro :)


Vi var i lekpark och på promenader...lekte  inne & ute :)
Lunch blev Köttgryta & Potatis!

Mor var här och lunchade med oss :) Sen åkte sonen på fiskeresa...Hoppas det nappar :)

Kvällsmat blev Korv & Stuvade Makaroner!

Sen var det filmtime innan sovdags :)

Idag har vi varit på Näset på Skördefest! Traktorer..Kalvar och annat intressant :)
Hade stekt Pannkakor som vi tog med som lunch!

Köpte Potâter...Billiga & Goda...Gjorde Mos på dom ikväll!

Lekparksbesök igen...
Film & Fiskpinnar & Mos...


Guldkornen sover gott...och jag plockar -rensar-letar saker att sälja på Bakluckeloppis nästa söndag!

Tog mig nyss en kopp Thé...det är tecken på att hösten är här...
I morgon ska jag på ett möte......sen blir det kalas för en 15-årig tjej!

Hoppas ni har en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: