gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mamma Mia kvällen

Kategori: Allmänt

Blev lite plock...till gott vin!


Vi hade lika mysigt som vanligt... :) Tack för besöket!

Igår fredag blev det en tur både till Karlstad och Åmål....Käkade på Max ...
Fick mig en Pippi tröja....annars blev det inget handlat...kommer inte i kläderna...
Så jag gick hem och mumsade Mackor & Thé .....

Idag plock...för Loppisen...två promenader avklarade...Lunch idag:
Köttfärsgratäng & Sallad!


Ikväll blir det Kinaparty....Knytkalas...så ja ska fixa lite smått....

Idag kommer min son hem- som jag saknat honom :)

Önskar er alla en härlig lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: