gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mustig köttgryta igen

Kategori: Allmänt

Blivit två promenader idag! Så skönt! Tvättat...och plockat lite..
Funderat...och planerat...

Fick sällskap till lunch! Hade gjort en Mustig Köttgryta igen...Smakade bra!
Potatis Morötter Blomkål- Tomat & Feta till...Och Svart Vinbärs Gele förstås :)



Sen fick jag ju bjuda på min Chokladtårta från igår..tycker den var torr..så jag testar nog fram nåt annat....

Försökt prata fint med gräsklipparn, men ack nej- inte min vän idag heller..snart dags ta till lien...

Nu blir det soffan ....Ha en fin kväll / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: