gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vackert väder!

Kategori: Allmänt

Fått mig tre promenader idag...så skönt ute...fick ta av mig tröjan och bara gå i jumper :-)

Fick så trevligt besök på förmiddagen! Gjorde Våfflor - för det uppskattas alltid!
Tack för besöket och den fin blomman :)

Sen kom kära mor en tur...vi fikade också- men på Kladdkake Muffinsen ja gjorde igår :)


Åt Grytan från igår- men idag med Bulgur! Gott!

Bakat två goda bröd...ett fick kära mor med sig hem!


Gjort på: vatten  jäst, salt & olja, linfrön, solroskärnor, fiberhavregryn. rågsikt , vetemjöl, ...och pumpakärnor!
Ska ätas till en kopp thé!

Hoppas ni har en bra dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: