gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Broccoli & Paprikapaj

Kategori: Allmänt

Haft guldkorn här hela helgen....
Varit i lekparken och ute och lekt, innelek också och haft mys med film ;-)

Igår var det firande på torget....Det bjöds på Tårta...såg gott ut- men vi köade inte för den, utan gick hem och tog en glass istället ;-)

Barnen var så nöjda med att ha kört bil på torget...Små elbilar från Assistance Kåren..kul för de små!
Fick en ballong med sig hem också!

Vi åt Falukorv & Stuvade Makaroner till lunch....

Broccoli & Paprikapaj & Sallad på kvällen!


När barnen fixar dukning till frukosten...


Lunch blev Fisk i ugn med potatis & morötter


Fått mig en promenad i hagelskur....tung luft men skönt att komma ut!

Nu har jag läst tidningen...och tänker inte röra en fena mer idag....hmm som det känns nu i alla fall ;-)

Önskar er en skön kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: