gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

.......

Kategori: Allmänt

Ja vad ska jag säga....trött som attan är jag och tror ja lägger mig ner och dör en bit....blir så less på allt.....

Blir nog uppsagd frampå....ser så ut...känns ju kul- Not när man försökt ordna saker här hemma...och i så fall kan jag lova att jag inte ska göra ett handtag åt kommunen igen...nu har jag tröttnat ordentligt.

Igår var det bara jag och en liten goding...vi åkte till den andra dagmamman och hälsade på ..sen en tur till kusin och fick oss go fika ;-)

Hemma blev det Köttfärssås & Fusilli Pasta! Hackade ner rejält med färska tomater ...Oregano, Basilika, och Vitlök...

På kvällen fick jag trevligt besök av go vän....tack goa du!

Vi drack lite vin och mumsade och tjatade.....


Idag var vi ute på förmiddagen på springtur...och lek ;-)

Lunch:  Mini Köttfärsbiffar, Grönpepparsås Kokt Potatis & Broccoli!

Mellis idag: Våfflor ;-)


Är nu ledig fredag lördag och söndag...kan ju hoppas att jag klarar att koppla av , men det känns inte så....

Nu ska ja i alla fall Försöka slappa ikväll...../ Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Kämpa på. Allt har sin tid. Stängs en dörr öppnas en annan.. Kram & love

    2012-04-26 | 19:35:44
    Bloggadress: http://Hemlig

Kommentera inlägget här: