gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fikat - Firat - Grillat

Kategori: Allmänt

Ledig dag....tog en tur och fikade .....Kaffet var gott..men Hallonpajen jag tog kunde ha kvittat.... Men trevligt att komma ut en tur ;-)


Sen blev det en tur till min goa moster och morbror som båda idag fyller 73 år...Grattis igen..och tack för go mat och tårta!


Hemåt igen....och ikväll Grillat Fläskfilé...gjorde en Krämig Curry & Chili Potatissallad...sonens favorit ;-)


Nu är jag mätt...Brasan värmer skönt och nu blir det tv och soffan.../ Gizze

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Hej gumman G!

    Hoppas du har det fint! Gott att komma på kalas i bland. Jisses vilken god mat du lagar hela tiden! Vet att jag sagt det förr men tå att upprepas. Planerar att anställa dig som min egen kock ;) Vad tor du om det :) Betalar avtalsenlig lön :)

    Ha en fin helg!

    kramar i massor

    2012-04-28 | 16:54:06
    Bloggadress: http://hurtanervi.blogg.se/
  • Malinpalin säger:

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam tillbaka å shiiit va kakor å annat!

    2012-04-29 | 00:10:25

Kommentera inlägget här: